Projects - operations energiefixers (medior)
- Op locatie, Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- Breda, Noord-Brabant, Nederland
- Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
+2 meer- € 2.700 - € 3.400 per maand
- Operations
Zorgen dat alle projecten zo efficiënt mogelijk en volgens gemaakte afspraken worden uitgevoerd op onze vestiging Breda.
Functieomschrijving
Daar is 'ie dan: je nieuwe job als coördinator Projects - operations energiefixers bij ons snelgroeiende bedrijf in het verduurzamen van woningen en wijken. Jouw #1 doel is het zorgen dat alle projecten zo efficiënt mogelijk volgens gemaakte afspraken worden uitgevoerd door dagelijks te monitoren en bij te sturen op onze vestigingen in Amsterdam, Breda en Rotterdam .
Energiefixers
Regionaal Energieloket helpt gemeenten met het uitvoeren van hun duurzaamheidsbeleid, waarbij Energiefixers één van die diensten is die we daarbij aanbieden. Energiefixers helpen huishoudens met een kleine beurs om hun woning energiezuiniger te maken. Een super tof project waar we direct -meetbaar- impact maken. Om dit team van Energiefixers dagelijks zo goed en zo snel mogelijk deze werkzaamheden te laten uitvoeren, zijn wij voor onze vestigingen in Amsterdam, Breda en Rotterdam op zoek naar toppers voor de rol Projects Operations.
Herken jij jezelf hierin?
Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring en/of een relevante studie gevolgd. Je wil een actieve bijdrage leveren aan de bestrijding van energiearmoede in Nederland. Vanuit jouw rol Projects houdt jij zicht op alle verschillende projecten die lopen op een energiefixervestiging. Je bewaakt de voortgang, helpt mee met prognoses en werkt resultaten bij. Je rapporteert aan collega’s op de vestiging en incidenteel aan projectmanagers. Samen met je collega van Performance zet je kwartaal doelen om naar haalbare week- en dagdoelen en controleer je de kwaliteit van de werkzaamheden van de energiefixers. De collega’s van planning zijn je beste vrienden want samen zorgen jullie er dagelijks voor dat capaciteit optimaal benut wordt en er zo veel mogelijk huishoudens zo goed mogelijk geholpen kunnen worden. Je kent de projecten van binnen en buiten en zoekt manieren om deze zo efficiënt mogelijk uit te voeren.
Concreet betekent dit dat jij aan de slag gaat met de volgende taken:
~50% van je tijd: Projects: Stats en metrics verzamelen, resultaten bijhouden, prognoses bijwerken en rapporteren. Je zorgt dat we voldoen aan opdrachtomschrijving en denkt mee over specifieke wijk-aanpak, promotie, samenwerkingsverbanden en werven van afspraken.
~25% van je tijd: Controleren, Analyseren, Optimaliseren: Op basis van logboeken, servicerapporten, tijdregistratie en input van collega’s spoor jij de kansen op voor verbeteringen.
~20% van je tijd: Interne communicatie. Denk aan meets, evaluaties, sparren met collega's over van alles en nog wat. Daarnaast sta je ook in direct contact met onze 20-60 fixers op de vestiging.
~5% van je tijd: Planning. Maand- en weekdoelen omzetten naar resourcemanagement, collega’s aansturen op roosterwijzigingen en direct doorvoeren van kleine wijzigingen.
Met wie werk je samen?
Je werkt primair samen met je collega’s op de Hub:
Amsterdam: Jasper, Owen, Robin, Jonte en nog een nieuwe collega
Breda: Stan, Joris en Daan
Rotterdam: Rinus, Sophie, Abdul, Noël, Jeanilu en nog een nieuwe collega
Daarnaast werk je natuurlijk samen met de energiefixers op jouw vestiging en met je collega’s met dezelfde rol op andere energiefixerhubs.
Voor wat hoort wat:
Primaire arbeidsvoorwaarden:
De salarisrange voor deze functie is € 2.700 - 3.400 bruto op basis van 40 uur, ervaring, kennis en vaardigheden. De onderkant van de range gaat op voor mensen die op onderdelen van de rol moeten groeien om de rol met grote mate van zelfstandigheid uit te voeren. De bovenkant van de range gaat op voor mensen waarvan tijdens de sollicitatieprocedure blijkt dat zij de rol zoals hierboven omschreven met grote mate van zelfstandigheid kunnen uitvoeren;
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
Onbeperkt vakantiedagen met ‘fair use policy’ (dus een vrije dag op jouw verjaardag kan gewoon!);
Nationale Feestdagen in te zetten naar eigen wens (prima dus om 2e Pinksterdag in te wisselen voor Eid-al-Fitr);
Collectieve (groene) pensioenregeling via DoenPensioen (ASR), Rel legt 4.5% in en jij legt 3% in. Je eigen inleg kun je zelf omhoog bijstellen;
Persoonlijk Ontwikkelbudget van €500,- per jaar om jou te helpen #lerenenreflecteren;
Persoonlijk Vitaliteitsbudget van €250,- per jaar via YourCampus, uit te besteden aan iets waar jij blij van wordt! Denk bijvoorbeeld aan een sportschoolabonnement, een massage, of een ontspannend boek via bol.com, en nog veel meer;
Focus op groei en persoonlijke ontwikkeling, o.a. door 1:1 begeleiding van jouw coach om de twee weken, wekelijkse reflectie via 15Five-tool en een onderlinge feedbackcultuur;
Een (refurbished) Macbook;
Vergoeding van woon-werkverkeer met OV als je buiten je eigen woonplaats gaat werken (Binnen de eigen woonplaats op de fiets dus! Wel zo duurzaam ;) ).
Tertiaire arbeidsvoorwaarden:
Regelmatige borrels en een tot twee keer per jaar een weekend weg samen;
Dagelijks vegetarische/vegan lunch op kantoor;
Elke dag vers fruit;
Quartaire arbeidsvoorwaarden
Een betekenisvolle baan waarbij jij dagelijks impact maakt op de versnelling van de energietransitie, dankzij ons werk in 2024 bespaart iedere fulltime Reller 226 ton CO2 per jaar. Dat is meer dan 26 keer de gemiddelde CO2-uitstoot van een persoon!
Vier Rel-brede strategie dagen per jaar, waardoor je nauw betrokken bent bij de strategie van de organisatie;
Veilige werkcultuur: 10 oktober 2023 hebben we de 1e prijs van de Werklef Award gewonnen;
Veel vrijheid en autonomie in hoe jij je werk vormgeeft (o.a. in de vorm van Holacracy), maar altijd met elkaar #samensterk.
Wij werken zelfsturend!
Sinds 2022 werken we met Holacracy bij Rel. Holacracy is een werkwijze om met elkaar zelfsturing, autonomie en efficiënt werken te bereiken. Dit betekent dat iedereen in de eigen rollen zelfstandig besluiten neemt, autonoom werkt en zelf verantwoordelijkheid draagt. Tijdens de sollicitatieprocedure kun je uiteraard al je vragen stellen maar hier kun je alvast meer lezen over Holacracy.
Diversiteit & Inclusie
We willen een werkomgeving waar mensen met verschillende achtergronden zich veilig en thuis voelen. Lees hier meer over onze visie op diversiteit, gelijkheid en inclusie, onze nulmeting diversiteit en ons ‘bias-free’ sollicitatieprocedure.
Vereisten
We hebben geen functie vereisten: we geloven dat je zelf prima vanuit je eigen werkervaring kunt inschatten of je deze rol goed kunt invullen. En of je er blij van wordt. Tijdens de sollicitatieprocedure zoeken we samen uit of we denken dat er een wederzijdse match is.
Sollicitatieproces
We bellen je eerst voor een korte telefonische kennismaking. Want laten we eerlijk zijn, een vacaturetekst is ook maar een vacaturetekst en een CV is ook maar een CV. Het gaat ons allebei om de perso(o)n(en) achter de leuke tekst. Referentiechecks en (online) assessments maken onderdeel uit van de procedure. We houden van snelheid in de procedure.
Vragen?
Heb jij vragen over deze vacature of wil je meer weten over Regionaal Energieloket? Of twijfel je over de geschiktheid van de rol? Neem dan contact op met Rinus Reuvekamp via 06-13523191 en wij praten je graag bij!
Wil je meer weten over ons en wat we doen? Klik hier.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!