Overslaan naar content

Klantenservice medewerker (bijbaan, parttime of fulltime)

  • Hybride
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
    • Groningen, Groningen, Nederland
    +1 meer
  • € 2.500 - € 2.700 per maand
  • Klant & Advies

Functieomschrijving

Daar is 'ie dan: je nieuwe job als Klantenservice Medewerker bij ons snelgroeiende bedrijf in het verduurzamen van woningen en wijken. Jouw #1 doel is alle vragen omtrent het verduurzamen van de gebouwde omgeving met een glimlach te beantwoorden.   


Herken jij jezelf hierin?

  • Je bent communicatief vaardig, geduldig en met jouw inzet worden onze klanten super blij.

  • Je bent klantgericht en je laat geen vraag onbeantwoord.

  • Je bent binnenkort beschikbaar voor 32, 36 of 40 uur per week* OF je zoekt een bijbaan en bent ~16 uur per week beschikbaar.

  • Je hebt affiniteit met duurzaamheid en draagt graag bij aan de energietransitie.

Onze openingstijden zijn van 09:00 tot 17:30, en één keer in de week zijn we in de avond open.


Concreet betekent dit dat jij aan de slag gaat met de volgende taken:

    • De focus voor jou ligt op het beantwoorden van binnenkomende vragen via de telefoon, mail en chat tijdens onze openingstijden 

    • Je signaleert welke zaken of problemen er spelen bij onze klanten. Hier leren we namelijk weer van en dat vinden we belangrijk. Daarbij zorg je er ook voor dat jij op de hoogte bent van wat er speelt bij de andere teams.

    • In grote lijnen ziet je weekindeling er als volgt uit:

    • 90% van je tijd help je onze klanten via de telefoon, e-mail en chat.

    • 5% gaat naar intern afstemmen en overleggen.

    • 5% van je tijd houd je jezelf op de hoogte van wat er binnen en buiten de organisatie gebeurt rondom de energietransitie.


Met wie werk je samen?

Leren, kennis delen en adviseren doe je samen met de andere klantenservice collega's. Een diverse groep enthousiastelingen met een passie voor duurzaamheid. Deze collega’s hebben ook al mooie doelen behaald waar we trots op zijn. Zo hebben ze in de eerste helft van 2024 al ruim 30.000 bewoners geholpen! Benieuwd naar je nieuwe collega's? Check hier de klantenservice cirkel van Rel.

Voor wat hoort wat!

Primaire arbeidsvoorwaarden:

  • Indien 32, 36 of 40 uur p/w: De salarisrange voor deze functie is € 2.500- tot 3.000,-, bruto per maand ex. 8% vakantiegeld op basis van 40 uur en op basis van je ervaring, kennis en vaardigheden. De onderkant van de range gaat op voor mensen die op onderdelen van de rol moeten groeien om de rol met grote mate van zelfstandigheid uit te voeren. De bovenkant van de range gaat op voor mensen waarvan tijdens de sollicitatieprocedure blijkt dat zij de rol zoals hierboven omschreven met grote mate van zelfstandigheid kunnen uitvoeren.
  • Indien bijbaan voor 16 uur p/w: Een nulurencontract met een uurloon van 16,25 euro bruto per uur, incl. 8% vakantiegeld en vakantie-uren(vanaf 1 januari 2025 zetten we je nulurencontract om naar een jaarurennormcontract voor 16 uur).


Secundaire arbeidsvoorwaarden voor 32, 36 of 40 uur:

  • Onbeperkt vakantiedagen met ‘fair use policy’ (dus een vrije dag op jouw verjaardag kan gewoon!).

  • Nationale Feestdagen in te zetten naar eigen wens (prima dus om 2e Pinksterdag in te wisselen voor Eid-al-Fitr).

  • Hybride werken ná je eerste jaar. Een goede onboarding is super belangrijk en daarvoor is aanwezigheid in het eerste jaar gewenst (1 thuiswerkdag per week).

  • Collectieve (groene) pensioenregeling via DoenPensioen (ASR), Rel legt 4.5% in en jij legt 3% in. Je eigen inleg kun je zelf omhoog bijstellen;

  • Focus op groei en persoonlijke ontwikkeling, o.a. door 1:1 begeleiding van jouw coach, wekelijkse reflectie via 15Five-tool en een onderlinge feedbackcultuur. Ook werken we samen met OpenUp.

  • Een (refurbished) Macbook.

  • Vergoeding van woon-werkverkeer met OV buiten Amsterdam (Amsterdammers’ op de fiets dus! Wel zo duurzaam ;)).


Tertiaire arbeidsvoorwaarden:

  • Nieuw duurzaam kantoor, 5 minuten lopen van Station Amsterdam Zuid en naast het Beatrixpark (voor een lekkere wandeling!).

  • Regelmatige borrels en een tot twee keer per jaar een weekend weg samen.

  • Elke dag vers fruit.

  • Een prettige meditatie-gebeds-kolfruimte waar je zen van wordt.

  • Kantoor piano (voor Rellers die het ook écht kunnen)!


Quartaire arbeidsvoorwaarden

  • Een betekenisvolle baan waarbij jij dagelijks impact maakt op de versnelling van de energietransitie, dankzij ons werk in 2024 bespaart iedere fulltime Reller 226 ton CO2 per jaar. Dat is meer dan 26 keer de gemiddelde CO2-uitstoot van een persoon!

  • Vier Rel-brede strategie dagen per jaar, waardoor je nauw betrokken bent bij de strategie van de organisatie.

  • Veilige werkcultuur: 10 oktober 2023 hebben we de 1e prijs van de Werklef Award gewonnen.

  • Veel vrijheid en autonomie in hoe jij je werk vormgeeft (o.a. in de vorm van Holacracy), maar altijd met elkaar #samensterk.


Diversiteit & Inclusie

We willen een werkomgeving waar mensen met verschillende achtergronden zich veilig en thuis voelen. Lees hier meer over onze visie op diversiteit, gelijkheid en inclusie, onze nulmeting diversiteit en ons ‘bias-free’ sollicitatieprocedure.

Vereisten

We hebben geen functie vereisten: we geloven dat je zelf prima kunt inschatten of je de rol zoals die

hierboven staat omschreven goed kunt invullen. En of je er blij van wordt. Tijdens de sollicitatieprocedure zoeken we samen uit of we denken dat er een wederzijdse match is.


Sollicitatieproces

We bellen je eerst voor een korte telefonische kennismaking. Want laten we eerlijk zijn, een vacaturetekst is ook maar een vacaturetekst en een CV is ook maar een CV. Het gaat ons allebei om de perso(o)n(en) achter de leuke tekst. Referentiechecks en (online) assessments maken onderdeel uit van het proces.


Vragen?

Heb jij vragen over deze vacature of wil je meer weten over Regionaal Energieloket? Neem dan contact op met Naomi Evers via [email protected] en wij praten je graag bij!


Wil je meer weten over ons en wat we doen? Klik hier.

of