Skip to content

Office Manager

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamAll

Functieomschrijving


Daar is 'ie dan: je nieuwe job als Parttime Officemanager (8-10 uur p/w) bij ons snelgroeiende bedrijf in het verduurzamen van woningen en wijken. Jouw #1 doel is het zorgdragen voor een representatief kantoor, fijne werkomgeving en voorraadbeheer

Herken jij jezelf hierin?

Jij bent een regelaar, ontzorger en aanpakker die ons kantoor omtovert in een fijne werkomgeving voor alle Rellers. Je bent het aanspreekpunt voor collega’s op kantoor en voor externe partijen die leveren aan REL en vind dit ook leuk. Als Office Manager heb je een centrale ontzorg functie binnen ons team. Je bent een gezellig en ondernemend persoon die het leuk vindt om je handen uit de mouwen te steken. Jij vind het leuk om (in alle vrijheid) borrels/evenementen/lunches te bedenken en uit te voeren en draagt zo bij aan de samenhorigheid van alle Rellers.

Concreet betekent dit voor jou:

  • Je faciliteert en draagt bij aan een representatief kantoor, fijne werkomgeving en voorraadbeheer (o.a. inkoop lunches/borrels via PicNic);

  • Je zit boordevol ideeën voor het organiseren en uitvoeren van bedrijfsuitjes/evenementen/lunches/sollicitatiedagen;

  • Je bent zowel het interne aanspreekpunt als het externe aanspreekpunt (bijvoorbeeld: leveranciers);

  • Overige kantoortaken (planten verzorgen, brievenbus legen, brieven inscannen en overige administratieve werkzaamheden);


Diversiteit

We willen een werkomgeving waar mensen met verschillende achtergronden zich veilig en thuis voelen. Lees onze visie op diversiteit hier.

Doorgroeimogelijkheden

We zijn in 2021 flink gegroeid waardoor er steeds meer mogelijkheden komen om extra verantwoordelijkheden te krijgen of mee te helpen met het verder uitbouwen van de organisatie. De organisatie is volop in ontwikkeling met allerhande (door)groeimogelijkheden als gevolg.


Vereisten


We hebben geen functie vereisten: we geloven dat je zelf prima kunt inschatten of je de rol zoals die hierboven staat omschreven goed kunt invullen. En of je er blij van wordt. Tijdens de sollicitatieprocedure zoeken we samen uit of we denken dat er een wederzijdse match is. Never try, never know:).

  • Pré: woonachtig in Amsterdam;

  • Minimaal 1 jaar beschikbaar (8-10 uur p/w, werkdagen in overleg).


Wat bieden wij je?

Als Werkstudent/Parttime Office Manager:

  • Een nulurencontract met een uurloon van 13,50 euro bruto per uur, incl. 8% vakantiegeld;

  • Een uitdagende baan bij een jong, snelgroeiend en ambitieus bedrijf met een duurzame missie;

  • Lunch op kantoor (vega/vegan);

  • Doorgroeimogelijkheden;

  • Maandelijkse borrels met het gehele team.


Sollicitatieproces

We bellen je eerst voor een korte telefonische kennismaking. Want laten we eerlijk zijn, een vacaturetekst is ook maar een vacaturetekst en een CV is ook maar een CV. Het gaat ons allebei om de perso(o)n(en) achter de leuke tekst.

Je spreekt in het proces veel verschillende mensen uit ons team, zodat wij een gezamenlijk besluit kunnen nemen en jij al veel van je mogelijke collega's hebt leren kennen.

Vragen?

Heb jij vragen over deze vacature of wil je meer weten over Regionaal Energieloket? Geen enkel probleem, neem dan contact op via [email protected] Twijfel je over de geschiktheid van de rol, mag je natuurlijk ook even bellen met Carmen op 0637166718.

Wil je meer weten over ons en wat we doen? Klik hier.

of