Skip to content

Klantenservice (Parttime)

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland€ 13,5 - € 13,5 per uurKlant & Advies

Functieomschrijving

Daar is 'ie dan: je nieuwe job als Klantenservice medewerker (part-time) bij ons snelgroeiende bedrijf in het verduurzamen van woningen en wijken. Jouw #1 doel is om vragen over het verduurzamen van de gebouwde omgeving met een glimlach te beantwoorden.


De kernwaarden van een Reller

Samen hebben wij één missie: een duurzaam thuis voor iedereen.

Wij geloven dat een gezonde bedrijfscultuur het succes bepaalt van het werk wat wij doen.

Om de energietransitie te versnellen zet een Reller zich vol positieve energie in, om de eigen rollen zo zelfstandig en goed mogelijk uit te voeren. Want alleen met een gezonde ‘can-do’ mindset kunnen wij de klimaatdoelen behalen. Natuurlijk doe je dit niet alleen, want Rellers zijn samen sterk. Soms lopen zaken zoals gepland of gehoopt. Ligt er zo'n uitdaging op je bord? Dan zet je als Reller nog een bakje (fairtrade) koffie en ga je in de 'fixen we'-modus. Want je durft verantwoordelijkheid te nemen en knopen door te hakken als de situatie daarom vraagt. Door de feedbackcultuur blijven Rellers continu leren en reflecteren en haal je het beste uit jezelf en je collega’s. Zo verlopen processen soepeler en worden (klimaat) doelstellingen sneller behaald. Met deze kernwaarden en cultuur draagt elke Reller dagelijks bij aan een stap richting CO2 neutraal 2050.


Herken jij jezelf hierin?

  • Je bent communicatief vaardig, geduldig en met jouw inzet worden onze klanten super blij.

  • Je bent klantgericht, een aanpakker en je laat geen vraag onbeantwoord.

  • Je bent beschikbaar van 16 tot 32 uur per week (op werkdagen tussen 08:30-17:30u). Wil je meer uren werken? Neem dan een kijkje bij de Klantenservice Medewerker vacature (32-40 uur).

  • Je hebt affiniteit met duurzaamheid en draagt graag bij aan de energietransitie


Concreet betekent dit dat jij aan de slag gaat met de volgende taken:



    • De focus voor jou ligt op het beantwoorden van binnenkomende vragen via de telefoon en maill;

    • Je signaleert welke zaken of problemen er specifiek spelen bij onze klanten. Hier leren we namelijk weer van en dat vinden we belangrijk. Daarbij zorg je er ook voor dat jij op de hoogte bent van wat er speelt bij de andere teams;

In grote lijnen ziet je weekindeling er als volgt uit: 
    • 90% van je tijd help je onze klanten via de telefoon en e-mail.

    • 5% gaat naar intern afstemmen en overleggen.

    • 5% van je tijd houd je jezelf op de hoogte van wat er binnen en buiten de organisatie gebeurt rondom de energietransitie


Met wie werk je samen?

Leren, kennis delen en adviseren doe je samen met de andere klantenservice collega's. Een hechte groep gezellige enthousiastelingen met een passie voor duurzaamheid. Deze collega’s hebben ook al mooie doelen behaald waar we trots op zijn. Zo hebben ze in de eerste helft van 2023 al ruim 45.000 bewoners geholpen!

Benieuwd naar je nieuwe collega's? Check hier de klantenservice cirkel van REL!


Voor wat hoort wat:

  • Een nulurencontract met een uurloon van 13,50 euro bruto per uur, incl. 8% vakantiegeld;

  • Hybride werken;

  • Nieuw duurzaam kantoor, 5 minuten lopen van Station Amsterdam Zuid en naast het Beatrixpark (voor bijv. een lekkere wandeling!)

  • Dagelijks vegetarische/vegan lunch op kantoor;

  • Een betekenisvolle baan waarbij jij impact maakt op de versnelling van de energietransitie;

  • Regelmatige borrels op kantoor


Duurzaam werkgeverschap: wij werken zelfsturend!

Sinds 2022 werken we met Holacracy bij Rel. Holacracy is een werkwijze om met elkaar zelfsturing, autonomie en efficiënt werken te bereiken. Dit betekent dat iedereen in de eigen rollen zelfstandig besluiten neemt, autonoom werkt en zelf verantwoordelijkheid draagt. Er is nog veel meer te vertellen over (werken met) Holacracy. En dat zullen we zeker ook doen in jouw onboarding! Het belangrijkste voor nu is dat je weet dat Rel zelfsturend werkt en dat wij geloven dat dit voor een fijnere, efficiëntere werkomgeving zorgt.


Diversiteit & Inclusiviteit

We willen een werkomgeving waar mensen met verschillende achtergronden zich veilig en thuis voelen. Lees hier meer over onze visie op diversiteit hier.

Vereisten

We hebben geen functie vereisten: we geloven dat je zelf prima kunt inschatten of je de rol zoals die hierboven staat omschreven goed kunt invullen. En of je er blij van wordt. Tijdens de sollicitatieprocedure zoeken we samen uit of we denken dat er een wederzijdse match is.


Sollicitatieproces

We bellen je eerst voor een korte telefonische kennismaking. Want laten we eerlijk zijn, een vacaturetekst is ook maar een vacaturetekst en een CV is ook maar een CV. Het gaat ons allebei om de perso(o)n(en) achter de leuke tekst. Referentiechecks en (online) assessments maken onderdeel uit van de procedure. We houden van snelheid in de procedure.


Vragen?

Heb jij vragen over deze vacature of wil je meer weten over Regionaal Energieloket? Of twijfel je over de geschiktheid van de rol? Neem dan contact op met Carmen Kromhout via 0637166718 en wij praten je graag bij! 


Wil je meer weten over ons en wat we doen?  Klik hier.

of