Overslaan naar content

Facilities en Logistics coördinator

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 2.300 - € 2.500 per maandOperations

Functieomschrijving

Daar is 'ie dan: je nieuwe job als Coördinator facilities en logistics bij ons snelgroeiende bedrijf in het verduurzamen van woningen en wijken. Jouw #1 doel is zorgen dat het hele team op het juiste moment over de juiste tools, materialen, faciliteiten, en actuele informatie beschikt op de vestigingen in Almere, Amsterdam, Breda, Groningen of Rotterdam. 

Hoe ga jij bijdragen? Missie en kernwaarden:

Samen hebben wij één missie: een duurzaam thuis voor iedereen.  Wij geloven dat een gezonde bedrijfscultuur het succes bepaalt van het werk wat wij doen. 

Om de energietransitie te versnellen zet een Reller zich vol positieve energie in, om de eigen rollen zo zelfstandig en goed mogelijk uit te voeren. Want alleen met een gezonde ‘can-do’ mindset kunnen wij de klimaatdoelen behalen. Natuurlijk doe je dit niet alleen, want Rellers zijn samen sterk. Soms lopen zaken niet zoals gepland of gehoopt. Ligt er zo'n uitdaging op je bord? Dan zet je als Reller nog een bakje (fairtrade) koffie en ga je in de 'fixen we'-modus. Want je durft verantwoordelijkheid te nemen en knopen door te hakken als de situatie daarom vraagt. Door de feedbackcultuur blijven Rellers continu leren en reflecteren en haal je het beste uit jezelf en je collega’s. Zo verlopen processen soepeler en worden (klimaat) doelstellingen sneller behaald. Met deze kernwaarden en cultuur draagt elke Reller dagelijks bij aan een stap richting CO2-neutraal 2050. 

Energiefixers

Regionaal Energieloket helpt gemeenten met het uitvoeren van hun duurzaamheidsbeleid, waarbij Energiefixers één van die diensten is die we daarbij aanbieden. Energiefixers helpen huishoudens met een kleine beurs om hun woning energiezuiniger te maken. Een super tof project waar we direct -meetbaar- impact maken. Om dit team van Energiefixers dagelijks zo goed en zo snel mogelijk deze werkzaamheden te laten uitvoeren, zijn wij voor onze vestigingen in Almere, Amsterdam, Groningen en Rotterdam op zoek naar mensen voor de rol Facilities en Logistics coördinator.

Herken jij jezelf hierin? 

Je wilt een actieve bijdrage leveren aan de bestrijding van energiearmoede in Nederland. Je bent behulpzaam en staat altijd voor mensen klaar om ze te helpen waar nodig. Je bent leergierig en wil graag veel nieuwe dingen uitproberen. Voor iedereen die nog twijfelt tussen linksom, rechtsom of met een flinke omweg: dit is de ideale startersfunctie om het bedrijf beter te leren kennen! 

Noem het zoals je wil; een alleskunner, een officemanager; een generalist, een aanpakker, een voormekaar-krijger, een manusje van alles … Jouw taken zijn heel erg divers en je pakt van alle rollen een beetje mee. 

Je bent vaak een eerste aanspreekpunt op de hub voor klantenservice, fixers en eventueel bewoners. Tussen de ad-hoc werkzaamheden door, zorg je voor een juiste verwerking van administratie zoals personeelsdossiers, uren, voorraad en adreslijsten. Alles onder controle? Want je bent dus een kei in time-management en overzicht bewaren.

Je bent verantwoordelijk voor een fijne opgeruimde werkplek, de boodschappen, bestellingen, fietsen, busjes en organiseert de maandelijkse borrels en uitjes. Je ondersteunt je collega’s op de hub bij het verwerken logboeken, bijhouden van statistieken, (notuleren bij) sollicitatie- en evaluatiegesprekken, contracten opstellen, onboarding van nieuwe energiefixers en het schrijven van nieuwsbriefcontent. 

 

Concreet betekent dit dat jij aan de slag gaat met de volgende taken: 

  • ~50% van je tijd: Ondersteuning: Je pakt allerhande taken op samen met je collega’s op de energierfixervestiging, zoals het voorbereiden en geven van fixerbriefings, nabellen van sollicitanten, voorbereiden van evaluatiegesprekken en vragen beantwoorden van de klantenservice.

  • ~25% van je tijd: Administratie zoals urenregistratie, onboarding, statistieken en personeelsdossiers.  

  • ~15% van je tijd: Officemanagement. Voorraad, bestellingen, boodschappen, inkoop, transport en vervoer. 

  • ~10% van je tijd: Interne communicatie. Denk aan meets, evaluaties, sparren met collega's over van alles en nog wat.

Met wie werk je samen?

Je werkt primair samen met je collega’s op de Hub:

  • Almere: Rinus en Thijs

  • Amsterdam: Nikki, Jasper en Owen

  • Breda: Rinus en een nieuw team!

  • Groningen: Quintin en Chris

  • Rotterdam: Rinus, Ninka, Joet en Abdul

Verder zul je regelmatig contact hebben met collega’s van het hoofdkantoor; Marijne (inkoop), Meike (kwaliteit) en Jose (planning en systems). 

Daarnaast werk je natuurlijk samen met de energiefixers op jouw vestiging. 


Voor wat hoort wat: 

Primaire arbeidsvoorwaarden: 

(De maandelijkse donatie naar een bankrekening naar keuze.)

  • De salarisrange voor deze functie is € 2.300 - 2.450 bruto op basis van 40 uur, ervaring, kennis en vaardigheden. De onderkant van de range gaat op voor mensen die op onderdelen van de rol moeten groeien om de rol met grote mate van zelfstandigheid uit te voeren. De bovenkant van de range gaat op voor mensen waarvan tijdens de sollicitatieprocedure blijkt dat zij de rol zoals hierboven omschreven met grote mate van zelfstandigheid kunnen uitvoeren;


Secundaire arbeidsvoorwaarden:

(Wel zo chill….)

  • Onbeperkt vakantiedagen met ‘fair use policy’ (dus een vrije dag op jouw verjaardag kan gewoon!);

  • Nationale Feestdagen in te zetten naar eigen wens (prima dus om 2e Pinksterdag in te wisselen voor Eid-al-Fitr); 

  • Collectieve (groene) pensioenregeling via DoenPensioen (ASR), Rel legt 4.5% in en jij legt 3% in. Je eigen inleg kun je zelf omhoog bijstellen;

  • Persoonlijk Ontwikkelbudget van €500,- per jaar om jou te helpen #lerenenreflecteren;

  • Persoonlijk Vitaliteitsbudget van €250,- per jaar via YourCampus, uit te besteden aan iets waar jij blij van wordt! Denk bijvoorbeeld aan een sportschoolabonnement, een massage, of een ontspannend boek via bol.com, en nog veel meer; 

  • Focus op groei en persoonlijke ontwikkeling, o.a. door 1:1 begeleiding van jouw coach om de twee weken, wekelijkse reflectie via 15Five-tool en een onderlinge feedbackcultuur;

  • Een (refurbished) Macbook;

  • Vergoeding van woon-werkverkeer met OV als je buiten je eigen woonplaats gaat werken (Binnen de eigen woonplaats op de fiets dus! Wel zo duurzaam ;) ). 


Tertiaire arbeidsvoorwaarden:

(Je wist niet dat deze categorie er ook nog was, hé?)

  • Regelmatige borrels en een tot twee keer per jaar een weekend weg samen;

  • Dagelijks vegetarische/vegan lunch op kantoor; 

  • Elke dag vers fruit;


Quartaire arbeidsvoorwaarden

(Als je denkt dat we een grap maken: dit heet echt zo. En stiekem vinden we deze categorie het belangrijkst!)

  • Een betekenisvolle baan waarbij jij dagelijks impact maakt op de versnelling van de energietransitie, elke (full-time) Reller bespaart 442 ton CO2 per jaar (dat is ongeveer 50(!) keer je eigen gemiddelde jaar uitstoot);

  • Vier Rel-brede strategie dagen per jaar, waardoor je nauw betrokken bent bij de strategie van de organisatie; 

  • Veilige werkcultuur: 10 oktober 2023 hebben we de 1e prijs van de Werklef Award gewonnen;

  • Veel vrijheid en autonomie in hoe jij je werk vormgeeft (o.a. in de vorm van Holacracy), maar altijd met elkaar #samensterk.

Wij werken zelfsturend!

Sinds 2022 werken we met Holacracy bij Rel. Holacracy is een werkwijze om met elkaar zelfsturing, autonomie en efficiënt werken te bereiken. Dit betekent dat iedereen in de eigen rollen zelfstandig besluiten neemt, autonoom werkt en zelf verantwoordelijkheid draagt. Tijdens de sollicitatieprocedure kun je uiteraard al je vragen stellen maar hier kun je alvast meer lezen over Holacracy

Diversiteit & Inclusie

We willen een werkomgeving waar mensen met verschillende achtergronden zich veilig en thuis voelen. Lees hier meer over onze visie op diversiteit, gelijkheid en inclusie, onze nulmeting diversiteit en ons ‘bias-free’ sollicitatieprocedure.

Vereisten

We hebben geen functie vereisten: we geloven dat je zelf prima kunt inschatten of je de rol zoals die hierboven staat omschreven goed kunt invullen. En of je er blij van wordt. Tijdens de sollicitatieprocedure zoeken we samen uit of we denken dat er een wederzijdse match is.

Sollicitatieproces

We bellen je eerst voor een korte telefonische kennismaking. Want laten we eerlijk zijn, een vacaturetekst is ook maar een vacaturetekst en een CV is ook maar een CV. Het gaat ons allebei om de perso(o)n(en) achter de leuke tekst. Referentiechecks en (online) assessments maken onderdeel uit van de procedure. We houden van snelheid in de procedure.

Vragen?

Heb jij vragen over deze vacature of wil je meer weten over Regionaal Energieloket? Of twijfel je over de geschiktheid van de rol? Neem dan contact op met Rinus Reuvekamp via 06-13523191 en wij praten je graag bij! 

Wil je meer weten over ons en wat we doen?  Klik hier.

of